10. dec. 2016

Great to see you again!



Hej.. Hvor er det længe siden. Meget længe siden. Og der er sket en del siden! Men først og fremmest jeg har altså savnet jer! Jeg har gået med tanken om at blogge i lang tid nu, flere uger. Men jeg har hele tiden haft tanken om jeg er kreativ nok til at blogge, eller om jeg overhoved har tid til at blogge, nu hvor jeg arbejder 37 timer. Jeg har jo min youtube kanal, som jeg laver videoer på sommetider, men det er ikke altid jeg lige har tid til at sætte mig ned og filme og redigere en video. Så derfor har jeg gået og leget med tanken om at blogge igen. Fordi jeg syntes det er så fedt at kommunikere med jer, og jeg syntes det er fedt at fortælle jer om mine passioner, og hvad der foregår i mit liv. Men jeg vil altså ikke kunne blogge hver evige eneste dag, så der vil kun komme et par indlæg i løbet af en uge. Men det er vel også okay, tihi. Håber i vil læse med igen, kunne være super fedt! <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar