28. maj 2016

MIN KØKKENHAVE




Hej alle <3 Husker i jeg skrev et indlæg om at nu have jeg sået en masse frø? Det var i slut marts jeg plantede frø. Og nu se dem lige, de er vokset sig så flotte og store, og det går rigtig hurtigt nu, hver dag har de vokset en del. Det er så fascinerende og sjovt at følge med i. Jeg har allerede spist lidt af vores dild, mums! Mere økologisk bliver det næsten ikke. En dag drømmer jeg om at have en kæmpe have hvor jeg kan have højbed og så så meget jeg nu har lyst til. Jeg er lidt begrænset nu hvor vi bor i en lejlighed, men jeg skal være glad for vi har en kæmpe altan! Dog kan i se hovedsalaten og morgenfruen er gået lidt amok, de er vokset sig kæmpe allerede, og tør næsten ikke tænke på hvor store de bliver. Så dem skal jeg vist lige have omplantet til lidt flere kasser! I dag har jeg plantet endnu en kasse med lidt mere persille, dild og så en cherry tomat plante, den er jeg spændt på! Har du prøvet at spirer noget selv? <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar