22. maj 2016

HEALTH WANTIES

Helse wanties


Godaften skønnis! Owh hvor har jeg egentlig mange helse ønsker når jeg sådan sætter mig ned og prøver at kreerer en collage over dem. (ja jeg har mange flere end disse..). Måske det bare er sådan når man er en helse junkie. I hvert fald efter BPA ''skandalen'' kom i et sundheds program på dr, er jeg faktisk begyndt at tænke meget over hvilke kemikalier der er i næsten ALLE vores ting?! Why!! Jeg læste også en artikel i en avis, om der var mikroplastik i vores karklude! Altså noget jeg ikke lige har tænkt på. Ja faktisk kan der være mikroplastik i rigtig mange ting, som f.eks. tandpastaen! Jeg syntes faktisk det er helt vildt hvad der ikke bliver brugt plastik i, altså alle vores øko grøntsager er jo pakket med plastik! :(. Nå men derfor ønsker jeg mig nogen lækre økologiske karklude uden kemikalier i. En retap drikkedunk også uden kemikalier og lækre bokse til mad opbevaring. Vi gider ikke alle de kemikalier i vores kære krop. Eller jeg gider i hvert fald ikke! :) Derudover så ønsker jeg mig forfærdeligt meget vitamixeren, hvem gør ikke det som grøntsags elsker? Men 5000kr er også mange penge på en blender :P. B12 sprayen tror jeg at jeg skal købe næste gang vi får løn ind, så bliver b12 vitaminet direkte optaget i blodbanerne. Better get that b12! I hvert fald som plante spiser :).

2 kommentarer:

  1. Uh da lækre sunde ting og sager for både miljøet, kroppen og sig selv😀Virkelig dejlige ting dom man får lyst til at købe... Drikkedunk, vitamin b12 må være mit næste sunde køb😍

    SvarSlet