17. nov. 2015

VIDEO IDEER?


Hey Girls! Jeg tænkte på om i ikke have nogen enten blog indlæg idéer, eller video idéer? Det er sådan at jeg har købt mig et kamera!! Langt om længe. Så for at der kom lidt mere liv på bloggen kunne jeg måske godt tænke mig at lave nogen videoer her på bloggen. Jeg er selv mere tilhænger af videoer end billeder og tekst. Så en kombi kunne jeg godt tænke på at lave her på bloggen. Hvad syntes i om den idé, og hvad har i så af videoer i godt kunne tænke jer at se? <3

3 kommentarer:

  1. Det kunne være vildt hyggeligt at sidde og se dine videoer <3
    Måske efterårstag, hvor du viser dine favoritter om efteråret, og nogle videoer der omhandler december og jul:-D. eller måske et look-book?

    SvarSlet
  2. Hej Juliee, super hyggelig og fin blog du har dig. Jeg er personligt selv vild med diy's, tips og tricks, hauls og vlogs:)

    Jeg har nomineret dig til at lave The liebster award hvis du skulle have lyst til det? Det er en suveræn måde at opdage nye blogs på! http://isabella-jl.blogspot.dk/2015/11/the-liebster-award.html

    SvarSlet