17. feb. 2017

Home from New York

Så er jeg kommet hjem igen fra New York. Jeg landede i går ved 12-tiden om formiddagen, og jeg var pretty jet lagged. Faldt i søvn lidt i 18 i går aftens og sov til 06.30, hvor vække uret ringede, og jeg skulle på arbejde. Hold da op, burde nok ha' taget en ekstra fridag, men det tænkte jeg ikke lige over at jeg er jetlagged, og det i princippet var midt om natten for mig i New York tid. Havde dog fri kl 14, så det var meget rart. Men lige nu har jeg det faktisk meget okay, er ikke særlig træt. Måske fordi jeg var ude med nogen veninder og drikke lækker kaffe, som btw var super dejligt og hyggeligt at se dem. Så koffeinen er nok trådt lidt ind <3 

I morgen regner jeg med at filme et haul til jer, med de ting jeg har shoppet i New York. Også tror jeg også lige skal ud og løbe en lille tur i morgen tidlig, kunne være meget rart lige at få gjort. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar