28. jan. 2017

MY NEW BAG









Så fik jeg endelig fingrene i denne taske! Jeg havde set denne smukke taske inde på Zadig et Voltaire's hjemmeside på udsalg, og syntes den var gude smuk og special. Men jeg købte den ikke fordi det var slut december, og jeg havde ingen penge. Jeg var dog inde og kigge på hjemmeside jævnligt, og på et tidspunkt var den jo out of stock.. Årh, jeg var så øv over det. Så jeg var inde på hjemmeside næsten hverdag for at se om den var back in stock, og heldigt lørdag i sidste uge var den f*ndme på lager igen!!! Jeg tøvede ikke et sekund og købte den på trods af jeg ikke lige har pengene, fordi de var til New york, men det er okay, så har jeg bare lidt mindre penge dertil, og jeg manglede virkelig en taske, og tit bare gået med net, og det var jeg bare træt af. Så jeg syntes også det var en god deal, nu hvor den var sat 1000kr ned! Så må man gerne ikke? :P Derudover er den bare super nem fordi den både kan være cross-over, men samtidig kan man også have den på skulderen. Og den er super behagelig at have på også! Hvis det gik nogens næse forbi, så er den fra mærket Zadig et Voltaire, som er et super lækkert mærke. Tasken er i ægte ruskind, så den er i super kvalitet og det kan man også mærke. Hvad siger i, er den ikke smuk? <3

2 kommentarer: