4. maj 2016

LIFE RIGHT NOW


Hey Guys, yes long time no see.. Men det håber jeg ikke gør noget for senere kommer der en giveaway! So stay tuned for that! 

Lige for tiden kæmper jeg med de sidste ugers lektier inden læseferie og eksamensperiode, som jeg allerede kan mærke jeg er ekstremt nervøs for, der findes ikke noget værre for mig end eksaminer! Jeg kan virkelig mærke jeg bare ikke kan tage mig sammen til at, sidde og læse og skrive og aflevere opgaver, lige som jeg egentlig burde sidde og gøre lige nu. Men ja, sådan har vi det vist alle sammen en gang imellem. 

Derudover florerer der en masse tanker rundt i mit hoved, det kan jeg ligeså godt dele med jer. Det er sådan vi (min kæreste og jeg) har i længere tid gerne ville finde noget nyt at bo i, for egentlig var den her lejlighed bare midlertidigt, indtil vi kunne finde noget nyt. Det har vi så kigget på i noget tid, og ja jeg føler bare vi er langt langt væk fra at kunne få noget nyt, lejeboliger er simpelthen UMULIGE!! hvis du ikke kender nogen som kender nogen.. Og det er virkelig en skam, derudover føler jeg selvfølgelig også at vi bare spilder pengene ved at betale leje hver måned. Hvis vi skal købe noget ejer så skal vi have en udbetaling hvilket er rigtig mange penge, man ikke lige kan spare op sådan der. Og ja jeg havde egentlig også planer om at jeg gerne ville rejse i en måneds tid eller længere næste år.. Så ja alting er bare lidt irriterende for tiden, men sådan er det vel. øv øv øv. Lidt blandet rodet tanker denne onsdag formiddag, jeg håber i har det skønt!!! <3 Også tænkte jeg på om i har nogen blog idéer i gerne vil se eller youtube idéer? :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar