11. apr. 2016

SPRING SNEAKERS


Hej Piger! Så er der et nyt blog indlæg til jer! Jeg er igang med at skrive en noget større historie opgave, man skal aflevere, når man har historie på HF. Så jeg har været lidt stresset med at lave lektier til de andre fag også jeg har. Så derfor har der lige været lidt stille siden i onsdags. Nå men dette indlæg skal handle om forårs sneakers!! Der er så mange nye lækre modeller på marked, og der er så mange jeg godt kunne tænke mig. Jeg syntes her til foråret, skal det ikke være helt basic hvide sneakers, det bliver lidt kedeligt, selvom de også er fede! Men der må gerne været enten lidt farve på eller i ruskind, et anderledes print eller noget ligende. Jeg syntes nemlig at det nemt lige pifter et outfit op. Jeg er specielt vild med de røde adidas sneakers i rød ruskind, så cool syntes jeg. 
Hvad syntes du?
Knus herfra <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar