4. sep. 2015

Barcelona 15'





Hey girls, i sommerferien var jeg en uge i skønne Barcelona. Jeg var der med min kæreste og hans familie, og det var super hyggeligt. Barcelona er en super fed by, som har masser at byde på! Byen bugner af lækre butikker, både high-end og high-street! Derudover har de juicer over alt! Altså virkelig over alt, det var kun lækkert, så det købte vi meget af. Så har Barcelona også en super fin strand, så man kan kombinere storby med lidt ferie afslapning ved stranden. Byen har også rigtig meget flot kunst i selve centrum, og lidt længere ude i byen. Vi tog på sightseeing en dag med bus, hvilket varmt kan anbefales! Vi startede faktisk ud med at bo i en lejlighed, men det var ikke til vores succes, så vi skiftede til hotel de to sidste dage, før mig og min kæreste rejste hjem af igen. Det var dejligt lige have lidt luksus de sidste 2 dage. Vi to var der i ca. uge, hvilket var helt fint. Jeg fik ikke taget særlig mange billeder faktisk, det gør jeg aldrig når jeg er ude at rejse, og det irritere mig når jeg kommer hjem igen, haha. Andre der har det problem? :P

Har i været i Barcelona?
Knus <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar