19. sep. 2015

10 Things I love about fall



Efterår er og for bliver min yndlings årstid. Jeg elsker simpelhen efteråret, det er den hyggeligste og flotteste årstid. Efteråret er som terapi for mig, jeg bliver bare glad af efteråret. Hvis jeg er i dårlig humør, skal jeg bare gå ind på en efterårs tumblr, også bliver jeg automatisk lidt gladere. Nu får i bare 10 ting der er godt ved efteråret.

1. Farverne! Bladene som skifter farve og falder til jords. Mest af alt farverne bladene får, er jo det smukkeste. Især når solen står op og ned, og rammer bladene.   2. Det er tid til at blive inde og hygge med stearinlys. Man har en god undskyld til at blive indenfor og lave det man kan lide. Det er især hyggeligt, hvis det regner imens.   3. Det er sweater tid! Jeg elsker at gå med tykke trøjer og langærmet. Det er bare hyggeligt.   4. Det er tid til at drikke te og varm kakao, jeg elsker te, og er mega te junkie. Jeg elsker alle Pukka's te.   5. Det er blevet æble sæson, yes. Jeg elsker friske æbler, og hvert år er jeg ude at plukke æbler. Det får i at se senere.   6. Man kan begynde at bage kager og brød osv. Især bruge krydderier som kanel, ingefær, kardemomme osv. Mums!!!    7. Man kan blive indedørs og se masser film og serier. Jeg skal faktisk begynde på en ny serie, har set hele Vampire Diaries færdig nu, og venter på den nye sæson!!! Andre?     8. Det er snart Jul!!! Jeg elsker jul.   9. Der er snart efterårsferie, wuhu, hvem elsker ikke ferie, når man går i skole??    10. Man kan læse bøger under dynen. Jeg er lige nu igang med Paper towns på engelsk. Glæder mig til den film snart kommer ud på DVD.

Er der andre indlæg jeg skal lave om efteråret? Idéer? 

2 kommentarer:

  1. Årh ja, efteråret er bare den bedste årstid!
    Noget af det hyggeligste er gåturene om efteråret. Der er intet bedre end at gemme sig i hue, halstørklæde og vanter, mens man går enten i skoven eller langs strøget med en varm chailatte, mens man betragter de flotte blade på træerne! Din collage mindede mig lige om, hvor skønt efteråret egentligt er! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? Efterår er bare skønt!! Ja det er, gåturene og med en varm kop i hånden.
      Mmmm.

      Slet