25. sep. 2014

Old Memories

 photo Desktop1.jpg

 photo Desktop6.jpg

 photo heheh2012.jpg

Jeg har efterhånden blogget i mange år, jeg startede faktisk ud med at blogge på blogg.no, oh hvor ville jeg ønske jeg havde gemt den første blog jeg havde, så jeg kunne kigge tilbage. Men jeg har siden dengang altid hold fast i at blogge, fordi det har været mit fri- og kreative sted. Jeg har haft mange blogge, mange forskellige navne.. Men har aldrig givet op på at blogge. Her forleden kiggede jeg på min google konto's billeder, det er virkelig sjovt at kigge tilbage på! Elsker også at sidde og kigge på gamle ride videoer, eller gamle ferie billeder. Det er altså virkelig noget man skal huske at gemme! Jeg glemmer altid at gemme det.. Nogen gange kan jeg godt savne dengang, men samtidig gør jeg hellere ikke overhovedet, det har været et though life for mig, som nogen af jer ved har jeg flyttet meget skole osv. Det er også en af grundene til jeg valgte at få lavet numerologi, og der fandt jeg også ud af jeg havde dårlig energi i mit gamle navn. Men jeg glæder mig til at starte et nyt kapitel i mit liv, eller hvad man skal sige. Andre der syntes det er sjovt at kigge tilbage i tiden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar