2. sep. 2014

NYT NAVN

Hej alle sammen, bloggen har skiftet navn, og det er der en god grund til. Jeg har skiftet navn, det gjorde jeg faktisk for over en måned siden. Det er der en lang lang forklaring på, men lad os bare sige jeg har fået lavet numerologi. Og ja, jeg er meget spirituel, jeg tror på diverse ting, men lige præcis dette, tror jeg ekstra meget på, og det er rigtigt. Så det er derfor, jeg hedder nemlig ikke Julie længere, jeg hedder Juliee, med to e'er altså. Derfor kunne min blog jo ikke hedde julie, når jeg ikke hed dette længere. Derudover har jeg fået et mellem navn som er Crista, derfor hedder bloggen JulieeCrista. Jeg har ikke selv valgt at have et mellem navn, men det skulle jeg for at hele mit navn blev harmonisk, hvilket er fint med mig. Jeg vil ikke gå i detaljer, og jeg vil ikke forklare hele processen. Men det var virkelig godt jeg gjorde det, og mine forældre har også fået det lavet nu. Men nok om det, håber i har forståelse. Rigtig havde jeg bare købt et domæne, med .dk, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det, det var ikke ligesom før i tiden her på blogspot.. Så det bare bare ændre navnet. Men vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar