17. sep. 2014

12 Facts About Me

1. Jeg er særlig sensitiv 2. Jeg har en fobi for at snakke i telefon med andre end min mor, far, søster og kæreste... 3. Jeg er utrolig selvkritisk 4. Jeg gider faktisk ikke bo i Danmark, og ønsker mere end noget andet end at bo i f.eks. London 5. Jeg gemmer mig tit ned i et sort hul, hvis man kan sige det sådan 6. Lider af mild social angst.. 7. Jeg kan simpelhen ikke gå i skole, jeg bliver skole træt så hurtigt, og jeg tror også jeg har fået angst for skoler, fordi jeg er gået igennem så meget sidste år.. 8. Ja, jeg går ikke i skole, og arbejder pt kun 9. Jeg er ved at blive sindsyg over, jeg ikke ved hvad jeg vil være.. 10. Jeg drømmer rigtig meget, og ønsker mig altid lidt væk fra det hele. 11. Jeg sammenligner mig rigtig meget med andre 12. jeg drømmer om at være ældre end jeg er 

Er det et indlæg jeg skal lave igen?

4 kommentarer:

  1. Super fint og personligt indlæg, jeg elsker lister og det er dejligt at lære dig lidt at kende. Helt klart et indlæg du gerne må lave igen :)

    Hopeless✈Wanderer

    SvarSlet
  2. Jeg er enig med Nivikka - det er hyggeligt at lære dig lidt at kende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, syntes også det er meget sjovt at læse det selv <3

      Slet