18. jul. 2014

New Stella Baby

 photo IMG_8285-001_zpsa2786189.jpg

 photo IMG_8283-001_zps3aad79f8.jpg

 photo IMG_8281-001_zpsf4a3a67a.jpg

 photo IMG_8287-001_zps5bf08fba.jpg

I foregårs var jeg inde i Stella Mccartney for at kigge på taskerne, jeg syntes de er så smukke og på en måde enkle, men stadig ikke enkle? Men i hvert fald viste damen mig denne her smukke udgave, og jeg var smask forelsket. Den kom med mig hjem. Jeg har solgt min Mulberry, da jeg aldrig fik den brugt og syntes den var dum fordi den var så stor. Så jeg besluttede mig at sælge den, også har jeg købt mig en stella taske i stedet. Det er jeg super glad for jeg gjorde. Jeg syntes bare den er super fin, hvad syntes i?

2 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er den smuk! Jeg er helt vild med kombinationen af det sart rosa (imiterede) skind og guldhardwaren. Nok den flotteste version af den taske, som jeg har set.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke?? Det var også derfor jeg blev så forelsket i den. Syntes den er ret speciel og skiller sig ud fra de andre! Og tak <3

      Slet