13. jun. 2014

Outfit With A New One!


Top Mango Pants Envii Shoes Birkenstock Bag Stella Mccartney Necklace Jane Kønig 

Hvis i følger min instagram har i allerede set min nye Stella Mccartney taske! Jeg købte den i går i Milium på udsalg, så det var ikke engang planlagt. Er virkelig glad for den, for har kigget flere gange på den inde i deres butik. Men kunne ikke stå for den, når den nu var med rabat på! Men dagens outfit er rimelig casual. Men alligevel syntes jeg toppen og tasken formår at peppe det op til at det ikke bliver alt for chill. Hvad syntes i om tasken og outfittet?

6 kommentarer:

  1. Bukserne er virkelig fede og trøjen er rigtigt sød!

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Har du et link til bukserne? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. selvfølgelig - http://www.envii.dk/shop/pants/elsa-pants-n-5405/black-mel/

      Slet
  3. Hvor meget gav du for den? og ved du om der er flere tilbage?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, nej jeg fik den sidste, gav omkring 2200 kr for den :)

      Slet