21. apr. 2014

Summer Vibes

Summer #1

I går mærkede vi det første pust af sommerens dejlige varme, ramme vores blege vinter hud. Nu kan man jo ikke få nok, så nu må solen altså gerne blive ved! Derfor blev jeg helt grebet af stemningen, og nu vil jeg bare have sommer tøj ind i min garderobe, en masse farver blandet med det kedelige basiske. Jeg går og drømmer om brun hud, neon sandaler, lækre farverige sunnies, farvede bikinier og lækre shorts til de brune (kommende) ben. Jeg glæder mig som et lille barn til sommer!!!

8 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig også forfærdelig meget til sommer!

    http://fairestaddiction.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Vildt flot polyvore!!! Glæder mig som et lille barn til sommer... <3

    SvarSlet
  3. Kan ikke vente til det bliver sommer, det er skønt med det dejlige vejr!

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jeg virkelig hellere ikke!!! åh suk!

      Slet
  4. Kan virkelig ikke vente til vejret skifter over og bliver rigtigt sommerligt, med varme sommeraftner, dejlige drinks og skønne gå ture
    i det fri! IKKE MINDST jordbærene, mhm!

    Kig gerne forbi min blog, har en konkurrence igang! Knus.
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig også ekstremt! Og ja, jordbær mums!

      Slet