7. mar. 2014

NEW BALENCIAGA

Åhhh endelig fik jeg et nyt armbånd, har savnet at have et lækkert armbånd om mit håndled. Har i det hele taget savnet at have et Balenciaga armbånd, har haft 2 før, men hvor jeg hellere ville have et andet, men nu kunne jeg ikke rigtig vente længere, så jeg bestilte dette, og syntes det er super smukt. Det pryder allerede mit håndled, og jeg er glad.. Har også gjort mig et andet rigtig lækkert køb, og noget som jeg virkelig også har gået at sukket efter, kan i måske gætte det? Tror jeg faktisk ikke.. haha.

9 kommentarer:

  1. en balenciaga taske måske? :o

    SvarSlet
    Svar
    1. dog ikke, ''endnu''. haha.. det er allerede afsløret på min insta <3

      Slet
  2. Hvor er det fint!

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hvor meget måtte du give? <3

    SvarSlet
  4. Virkelig det lækreste armbånd til dato! Hvilken størrelse har du købt dit i? Er selv meget i tvivl hvilken størrelse jeg skal have <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mit er M, og jeg bruger det i miderste hul, og jeg har altså et okay tyndt håndled :), så tror M passer de fleste <3

      Slet
  5. Okay tusind tak❤️ ved ikke om det er for meget at spørge om, men vil du evt. måle dit håndled? Så jeg kan sammenligne❤️ Det ville virkelig være til stor hjælp🙏

    SvarSlet