11. mar. 2014

MY LALA


Jaaa, endelig fik jeg mit længe ønsket lala berlin tørklæde, har virkelig gået og sukket efter dette lækre tørklæde. Det er så dejligt blødt kashmir, og det fineste mønster, jeg elsker at have det på. Det var faktisk lidt impuls køb i sidste uge, og ikke spor planlagt, men jeg fik 15% på mywinther, kunne jeg ikke sige nej! Åh elsker det!

 Forresten havde jeg fødselsdag i går, så nu er jeg 19 år, ikke rigtig til at forstå, men jeg havde en rigtig dejlig dag, og ikke mindst dejligt skønt solskin! Jeg må have været super artig, når det var den første varmest dag i 2014, wuuuuh.

4 kommentarer:

  1. Jeg er virkelig, virkelig misundelig - det er så fint! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, hold op hvor har jeg også været misundelig mange gange på det, haha!

      Slet
  2. Det er bare såååå flot!

    byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet