26. dec. 2013

OTHER PRESENTS





Her ser i nogen af mine andre gaver, har også fået nogen andre, men de skal byttes. Jeg har fået Nutraminos Carbo Energy, som jeg er super glad for, det skal hjælpe mig til at holde min energi og hydrerer under løb. Derudover har jeg fået Kari Traa ski undertøj/løbe tøj, da jeg skal på skiferie i starten af Januar med min kæreste og hans familie, og derudover manglede jeg også langærmet løbetrøje, og det er sindsygt lækkert. Samt fik jeg Nike sportstøj, og denne lækre Benetton trøje. Hvad har i fået? Syntes altid det er sjovt at høre/se hvad andre har fået.

2 kommentarer:

  1. Det er godt nok nogle lækre gaver! Altid godt med nyt træningstøj :)
    Jeg har fået et par lækre Dr. Martens, en escapology sweatshirt, abonnement på Cover og andre dejlige ting!
    God aften <3

    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet