2. nov. 2013

SATURDAY CHIL'

Det er nu jeg skal være lidt kreativ, og få skrabet en lille tekst frem til jer. Ja, jeg kan sige jeg ligenu sidder og lytter til et vildt sejt nummer fra Maverick Sabre. Mens jeg venter på Harry Potter en gang vil starte i mit fjernsyn. Jeg foretrækker egentlig meget hellere at se dem i fjernsynet, end lige at sætte en dvd på, også se filmen. Måske det kaldes dovenskab? Nå men, jeg tænkte har i nogen idéer til hvad jeg skal blogge om? Noget i måske ønsker inderligt?

Men mens du tænker så tag lige at lytte til det lækre nummer I Need.

9 kommentarer:

  1. Outfits og juleønske inspiration kunne være lækkert

    SvarSlet
  2. ja enig med anonym! og hvor er du bare smuk jo <3

    SvarSlet
  3. Jeg kunne virkelig også godt bruge juleønske inspiration!

    http://eyesintheshadow.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Jeg ser faktisk sjældent film i fjernsynet, men nu ser jeg heller ikke så mange film.
    Jeg ser mere serier. Men jeg synes, det er træls, at der er så mange reklamer, når man ser en film i fjernsynet:/
    Har du egentlig sat en dato for, hvornår din give away slutter?(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ser også mange serier, dem ser jeg dog på netflix eller viaplay, der gider jeg ikke reklamerne..

      Har ikke sat en specifik dato, da jeg lige skal finde tid at få trukket vinderen, det bliver i denne uge!

      Slet
    2. Der ser jeg heller ikke serierne i fjernsynet.
      Gider heller ikke reklamer, og så kan man se dem, når det passer en på netflix eller viaplay(:
      Det er bare helt iorden(:

      Slet